January 5, 2008

Sporadiskt

Mina tankar är ute och skuttar lite vilt, och för långt åt höger nu. Satt och tog ett beslut i förrgår kväll. Jag vet inte om det är rätt eller speciellt bra för mig, men jag kunde inte motstå det. Det bara blev så, och jag hoppas ju att jag inte är helt fel ute nu.
Jag sitter nu här och titta i min bakspegel, och jag vet fortfarande inte om det kan vara rätt. Har ingen aning om vad jag skall skriva egentligen. Det finns inte mycket att säga, som inte är sagt, på något plan. Jag får nog ta det lite lugnt och varva ned mig, får se till att försöka sova ut och ta vara på mig själv lite. Om jag nu kommer kunna sova i natt, har ingen aning.
Det har under de gångna veckorna gått upp för mig att det finns så mycket som ligger så långt bort från mig nu, sånt jag trodde var en del av mig, som jag inte alls längre är säker på. Jag kommer vara tvungen att ta en hel tunga beslut inom en snar framtid, och jag vet inte vad jag vill längre. Eller rättare sagt, det vet jag visst, men jag vet inte om det är rätt eller särskilt bra för oss.

Lev väl!

No comments: