December 24, 2007

Bita ihop

Det är bara att bita ihop och tänka på något annat. Skall fixa de sista matgrejorna nu, och sen ta det lite lugnt innan det är dax att göra plikttrogna besök. Det skall nog gå bra det med. Skall skriva ett förslag på meny sen, så har jag det ur världen också. Inte för att jag tror jag kommer få så många svar direkt nu, men det måste rensas ut ur systemet. Just nu vet jag inte vad jag skall skriva mer. Jag känner mig lite förvirrad och förlägen. När man plötsligt får en väldigt fin och påkostad present av någon man inte riktigt förväntade sig det ifrån. Eller det är inte riktigt rätt, men den känslan att man inte riktigt lade ned samma energi på present åt dom. Energin har dock varit lite låg den senaste veckan. Jobbet har varit bra, lite struligt, men utmanande och det är skönt. Stämningen har varit god och allt är tillbaks till det normala igen, vilket känns mycket skönt. Förvirringen kanske är ett gott tecken? Vem vet egentligen.

Lev väl alla mina underbara vänner! Och God jul på er!

No comments: