December 12, 2007

Morgontrafik och fjärde dagen...

Sitter på kontoret och har boot:at upp datorn. Det är tyst och nedsläckt förutom mina skärmar. Det är mysigt och musiken gungar ut, mer Radio Rockster. Jag tänkte ta bort hela klabbet jag skrev igår, men yxade lite bara. Det är klar man känner sig lite dum när man inser att man trampat igenom igen. Det är klart att det högg lite i mig, att man känner sig dum. Det kan ju spela in att det är fjärde dagen utan något, fingrarna sticker en aning och halsen bränner, men det går relativt bra. Fast det verkar inte hjälpa upp humöret precis.

Det kanske kommer några fler inlägg här, kanske idag eller kanske om en vecka. Vem vet när lusten tränger på, men just nu är detta det sista jag orkar skriva.
Sen får ni leva hur ni vill ...men jag kommer alltid bry mig om er allihop.

No comments: