November 13, 2007

Flaxande tankar

Dagen har fått mig att fundera. Att låta tankarna skutta ut på grönbete i större omfattning än förr. Vad man skulle kunna göra för småtokiga projekt, och vad man vill göra. Sånt jag fått lusta att börja konstruera och bygga nu igen, som figurer och figurspelsterräng, men också brädspel i viss mån. I takt med att jag börjar komma tillbaks till mig själv så börjar dom små projekten jag helt glömt att komma tillbaks också. Det skulle vara väldigt kul att börja med lite vilda ideer igen. Jag skall helt klart prata med Sulan och Johannes om detta sen när dom är tillbaks från resor och andra projekt. Och givetvis är alla andra som är intresserade av att delta välkomna att göra så, både härnere och per korrespondens.

Till syvende och sist så kanske det bara blir lite fler rollspelsuppslag, artiklar eller kanske något scenario, men det skall bli lite mer arbetande med det i alla fall.

Lev väl!

No comments: