October 31, 2007

En natt, ett liv

Sömnens välsignelse har åter dragits från mig. Möjligen på grund av "stimpatchen" jag nu bär, känner mig så cyberpunk. :)
Beslutsvåndor och funderingar har dragit fram och tillbaks över mig och jag är tacksam att jag lyckades somna vid fyra och väcktes av klockan. Jag är dock inte direkt trött nu egentligen. Har inte tid med det, skall skriva färdigt vår frågelista nu på morgonen. Så jag skall putsa upp min engelska en aning nu och återkomma senare idag.

Började skriva på mitt klyftpotatisinlägg igår, men jag har så många ideer och vet inte riktigt var jag skall börja. Det kommer nog mer få formen av en avhandling börjar jag frukta.

Väderrapporterna säger att vädret skall bli bra resten av veckan. Så det skall bli en lång promenad idag med, och jag ser verkligen framemot den. Det är befrielse att få promenera, och prata lite stilla. Hoppas alla andra därute får en bra dag dom med, och...

Lev väl!

No comments: