October 12, 2007

Strukturer

Efter en enkel måltid på kyckling, ost och tomat, inmundigat till ett avsnitt av Vita huset så är jag redo börja härja i postorderkatalogen igen. Håller på med strukturen på kläderna, och har rotat fram en hög bra bilder som skall få vara förebilder för det nya upplägget. Det känns som att jag är på spåret igen nu. så det är bara att hugga in och fortsätta jobba med det, så skall slutet snart vara i sikte där med. Bara att beta av en sak i taget, lugnt och ihärdigt så funkar allt. Ett litet krux har väl varit senaste veckan att mina tankar driver iväg. Det är en mystisk känsla mitt upp i allt annat som händer inom mig just nu.

Det blev en lång promenad idag med, även om det var ganska kallt och mulet ute. Det var skönt och vi passade på att gå in på plantagen på vägen. Och jag höll nästan på att missa ett möte, mycket på grund av att vi blev försenade ut tackvare telefonköer och obstinata leverantörer. Det var lite väl pinsamt, och kanske inte så överlagt, men tiden bara flöt iväg idag.

No comments: