October 12, 2007

Inte något...

Nu skriver jag bara för att rensa mina tankar lite. Fast just nu känner jag mig ganska ren inombords. Jag kanske kan känna mig arg och ledsen för att jag så kapitalt förstört mitt förhållande till en kvinna jag älskat. Jag är trött på mig själv, eller egentligen allt dumt jag gjort. Det finns väl inget att göra än att gå, vända ryggen till. Jag kan väl också vara elak, fast egentligen inte. Jag behöver väl dock inte bry mig eller vara snäll. Jag kan hålla mig till mig själv, varför skall jag hjälpa hela min omgivning när man knappt får ett tack för det. Nu kan man förledas att tro att jag är arg och ledsen, eller känner mig sårad av någon eller några personer. Så är det inte, jag är inte sån längre. Jag är bara likgiltig just nu, mina känslor är ur fas, och jag vet inte vilken, som är vad. Jag är varken glad, ledsen, sårad, arg eller upprörd. Möjligen bara lite trött.

No comments: