October 22, 2007

I väntan på...

...något jag skall berätta om i kväll, men det är så skruvat.

Jag tänkte bara kort reflektera över att jag fått kommentarer på min blogg. Jag trodde ärligt ingen var intresserad, men tji fick jag. Så jag tänkte bara klargöra en liten sak som härrör till Martins kommentar. Och inlägget där jag sade lite om att jag ogillar personer som tycker man är dum i huvudet för att man inte stavar rätt alltid. Förtydligandet här gäller att jag är dyslektiker, och det är därför jag stavar fel och tappar ord.

Nu "off to meeting".

Lev väl!

2 comments:

Martin Domeij said...

Jag vet att du är det. Och jag vet oxa att du är allt annat än dum.

Själv saknar jag vettigt tangentbord, därav avsaknad av ringar över a.

jes6ica said...

There is a clear difference between people who, like yourself, may misspell a word due to dyslexia or even a simple typo, which I think everyone is guilty of at one time or another (even grammar nerds like myself) and people who are apathetic towards not just spelling, but education and knowledge itself. I think those are the kind of people I become most frustrated with. I don't believe in most cases that they are dumb, however, but that they simply don't care to try. I have a cousin who is absolutely brilliant, but much of the time, I have seen her "switch off" her brain and coast along, always relying on others to keep track of her thinking for her. That, I think, is a bit sad.

There, how was that for babbling?