October 20, 2007

Fever boy

Jag läste mitt inlägg från igår kväll och insåg ganska snart att stavningen och meningsuppbyggnaden var rutten emellanåt. Men vad gör det egentligen. Det kommer bli bättre med tiden. Så går det när man är mittemellan feberflum och lyckorus, och och får för sig att skynda sig lägga till något innan Facebook importerar. Jag har dock sagt till mig själv att jag skall börja skriva mina inlägg i Word där den svenska rättstavningen funkar, och klistra över dom sen. Det känns bättre så tror jag. Även om jag inte längre bry mig det minsta om att vissa personer inte förstår att man inte är dum i huvudet för att man inte stavar rätt och tappar ord.
Importen till Facebook funkar annars mycket bättre nu, även om saker har en tendens att falla ur mitt Newsfeed. Kanske någon inställning jag gjort, eller som den som skickar gjort. Vad vet jag. Det blir inte så mycket skrivet här nu, för jag tänkte skita i min feber och promenera lite. Värktabletter, kaffe och promenad is da shit.

Lev väl!

1 comment:

Martin Domeij said...

Nu råkar jag ju veta att du inte är dum i huvudet, så det klarar sig nog, för min del iaf.